Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРясса, Світлана-
dc.date.accessioned2015-09-29T07:35:06Z-
dc.date.available2015-09-29T07:35:06Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationРясса С. Педагогічні умови становлення суб'єктності студентів в системі вищої фізкультурної освіти / Світлана Рясса // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Л., 2008. - Вип. 12, т. 4. - С. 194 - 199.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2889-
dc.description.abstractВ статті представлені результати 1 етапу формуючого дослідження, у частині становлення студентів ІФК як суб’єктів власної навчальної діяльності. Висвітлено сутність принципів педагогічного впливу на особистісно-професійний розвиток студентів. Встановлено наявність достовірних зв’язків між типом суб’єктності студентів і їх термінальними цінностями.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвища фізкультурна освітаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleПедагогічні умови становлення суб'єктності студентів в системі вищої фізкультурної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
08rsopes.pdf166.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.