Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27941
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тутова, Тетяна Броніславівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-28T12:23:46Z | - |
dc.date.available | 2021-01-28T12:23:46Z | - |
dc.date.issued | 2021-01-28 | - |
dc.identifier.citation | Тутова Т. Б. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної взаємодії з гетерогенними групами учнів : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Тутова Тетяна Броніславівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 23 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27941 | - |
dc.description.abstract | Дослідження присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до педагогічної взаємодії з гетерогенними групами учнів. Проаналізовано стан розробленості проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до педагогічної взаємодії з гетерогенними групами учнів. З’ясовано сутність феномена гетерогенності в освітній площині, визначено поняття «гетерогенна група учнів» та «педагогічна взаємодія з гетерогенними групами учнів» | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі початкової школи | uk_UA |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | готовність до педагогічної взаємодії | uk_UA |
dc.subject | гетерогенна група учнів | uk_UA |
dc.subject | педагогічна взаємодія з гетерогенними групами учнів | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної взаємодії з гетерогенними групами учнів | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tutova_автореф_2021.pdf | 777.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.