Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27872
Title: | Теоретичні і методичні засади формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури |
Authors: | Солтик, Олександр Олександрович |
Keywords: | майбутні вчителі фізична культура професійна надійність професійна підготовка професійна діяльність система педагогічні умови навчально-методичне забезпечення |
Issue Date: | 14-Jan-2021 |
Publisher: | Хмельницький нац. ун-т |
Citation: | Солтик О. О. Теоретичні і методичні засади формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Солтик Олександр Олександрович ; Хмельницький нац. ун-т. - Хмельницький, 2019. - 43 с. |
Abstract: | У дослідженні обґрунтовано й розроблено теоретичні та методичні засади формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури. В основу дисертації покладено положення сучасної філософської антропології, парних категорій діалектики, універсального зв’язку детермінації; інтегративного, системного, синергетичного, діяльнісного, гуманістичного, суб’єктного, акмеологічного, компетентнісного, технологічного, інноваційного підходів; загальнонаукові, дидактичні, виховні та специфічні принципи. Проаналізовано структуру професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури, виокремлено її компоненти (морфо-функційний, когнітивний, особистісно-мотиваційний, діяльнісний), схарактеризовано критерії (ресурсний, знаннєвий, рефлексивний, процесуальний), показники й рівні сформованості. На методологічному, теоретичному та методичному рівнях запропоновано авторську концепцію формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27872 |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Солтик О.О. автореф_2019.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.