Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27872
Title: Теоретичні і методичні засади формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури
Authors: Солтик, Олександр Олександрович
Keywords: майбутні вчителі
фізична культура
професійна надійність
професійна підготовка
професійна діяльність
система
педагогічні умови
навчально-методичне забезпечення
Issue Date: 14-Jan-2021
Publisher: Хмельницький нац. ун-т
Citation: Солтик О. О. Теоретичні і методичні засади формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Солтик Олександр Олександрович ; Хмельницький нац. ун-т. - Хмельницький, 2019. - 43 с.
Abstract: У дослідженні обґрунтовано й розроблено теоретичні та методичні засади формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури. В основу дисертації покладено положення сучасної філософської антропології, парних категорій діалектики, універсального зв’язку детермінації; інтегративного, системного, синергетичного, діяльнісного, гуманістичного, суб’єктного, акмеологічного, компетентнісного, технологічного, інноваційного підходів; загальнонаукові, дидактичні, виховні та специфічні принципи. Проаналізовано структуру професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури, виокремлено її компоненти (морфо-функційний, когнітивний, особистісно-мотиваційний, діяльнісний), схарактеризовано критерії (ресурсний, знаннєвий, рефлексивний, процесуальний), показники й рівні сформованості. На методологічному, теоретичному та методичному рівнях запропоновано авторську концепцію формування професійної надійності майбутніх учителів фізичної культури.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27872
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Солтик О.О. автореф_2019.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.