Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27871
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Біляковська, Ольга Орестівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-14T12:38:56Z | - |
dc.date.available | 2021-01-14T12:38:56Z | - |
dc.date.issued | 2021-01-14 | - |
dc.identifier.citation | Біляковська О. О. Система забезпечення якості професійної підготовки майбутніх вчителів у Республіці Польща та в Україні : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Біляковська Ольга Орестівна ; Київський ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ, 2020. - 43 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27871 | - |
dc.description.abstract | У дисертації здійснено цілісний науковий аналіз проблеми забезпечення якості професійної підготовки вчителів у Республіці Польща та в Україні. З’ясовано стан досліджуваної проблеми у педагогічній теорії і практичній діяльності закладів вищої освіти; виконано порівняльний аналіз базових понять дослідження у польському та українському науковому просторі; на основі системного підходу виокремлено зовнішню та внутрішню системи забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів; розкрито концепцію порівняльного дослідження систем забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів; визначено та обґрунтовано критерії порівняння систем забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів (нормативно-правовий, змістово-процесуальний, організаційно-специфічний). Зроблено порівняльний аналіз зовнішніх систем забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів у Республіці Польща та в Україні в контексті нормативно правової бази та агенцій, діяльність яких спрямована на забезпечення якості вищої освіти, а також внутрішніх систем забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів обох країн у контексті змісту, організації, моделей, форм і методів професійної підготовки. Визначено перспективні напрями використання в Україні польського досвіду щодо забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Київський ун-т імені Бориса Грінченка | uk_UA |
dc.subject | якість професійної підготовки | uk_UA |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.subject | зовнішня система | uk_UA |
dc.subject | внутрішня система | uk_UA |
dc.subject | порівняльний аналіз | uk_UA |
dc.subject | Республіка Польща | uk_UA |
dc.subject | Україна | uk_UA |
dc.title | Система забезпечення якості професійної підготовки майбутніх вчителів у Республіці Польща та в Україні | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Біляковська_автореф_2020.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.