Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27646
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стасюк, Марія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-16T12:45:49Z | - |
dc.date.available | 2020-12-16T12:45:49Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-16 | - |
dc.identifier.citation | Стасюк М. І. Психологічний моніторинг емоційних станів педагога як передумова професійного зростання : автореф. дис. ...канд. психол. наук : [спец.] 19.00.01 "Загальна психологія, історія психології" / Стасюк Марія Іванівна ; Східноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українки. - Луцьк, 2017. - 23 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27646 | - |
dc.description.abstract | У дисертаційній роботі обґрунтовано необхідність здійснення психологічного моніторингу емоційних станів педагога як передумови його професійного зростання. Охарактеризовано стресогенні фактори педагогічної діяльності, які спричиняють ризик виникнення особистісно-професійних деформацій й знижують ефективність діяльності; запропоновано алгоритм реалізації моніторингу як спеціальної психологічної технології у сукупності підготовчого, діагностично-прогностичного, корекційно-розвивального та рефлексивно-аналітичного етапів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Східноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українки | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | моніторинг емоційних станів | uk_UA |
dc.subject | професійне зростання | uk_UA |
dc.subject | корекційно-розвивальна робота | uk_UA |
dc.title | Психологічний моніторинг емоційних станів педагога як передумова професійного зростання | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стасюк_Avtoref_2017.pdf | 310.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.