Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27640
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетренко, Геннадій Валентинович-
dc.date.accessioned2020-12-16T11:54:06Z-
dc.date.available2020-12-16T11:54:06Z-
dc.date.issued2020-11-16-
dc.identifier.citationПетренко Г. В. Організаційно-методичні засади здоров'яформувального фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.02 "Теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я) "/ Петренко Геннадій Валентинович ; Східноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українки. - Луцьк, 2017. - 23 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27640-
dc.description.abstractУ дисертації розроблено й обґрунтовано організаційно-методичні засади здоров’яформувального фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку (ігрова спрямованість фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку, використання нових видів рухової активності та вправ з елементами спорту, індивідуалізація та диференціація фізичних навантажень з огляду на індивідуальні особливості дітей, застосування нестандартного обладнання та інвентарю, моніторинг фізичного виховання, лікарсько-педагогічний контроль і самоконтроль, підготовка вихователів до здоров’яформувальної діяльності в дошкільному навчальному закладі).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСхідноєвропейський нац. ун-т ім Л. Українкиuk_UA
dc.subjectздоров’яформувальне фізичне вихованняuk_UA
dc.subjectорганізаційнометодичні засадиuk_UA
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectкомплексні заняттяuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.titleОрганізаційно-методичні засади здоров'яформувального фізичного виховання дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Петренко_Avtoref_2017.pdf400.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.