Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26812
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2020-10-12T11:14:01Z-
dc.date.available2020-10-12T11:14:01Z-
dc.date.issued2020-10-12-
dc.identifier.citationІванова Л. Маркетингові аспекти ринку гастрономічного туризму / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів : ЛДУФК, 2019. - С. 48-52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26812-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові аспектиuk_UA
dc.titleМаркетингові аспекти ринку гастрономічного туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Лілія.pdf630.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.