Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26811
Title: Маркетингові дослідження ринку послуг : міжнародні та національні аспекти
Authors: Вовчанська, О. М.
Іванова, Л. О.
Vovchanska, O. M.
Ivanova, L. O.
Keywords: послуга
маркетингові дослідження
світовий ринок
міжнародна торгівля
експорт послуг
імпорт послуг
Issue Date: 12-Oct-2020
Citation: Вовчанська О. М. Маркетингові дослідження ринку послуг : міжнародні та національні аспекти / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Підприємництво та інновації. - 2020. - Вип.11, ч.1. - С. 54-68.
Abstract: Стаття присвячена ідентифікації структурних змін на світовому ринку послуг у міжнародному та націо- нальних аспектах. Маркетинговими дослідженнями підтверджено посилення ролі послуг у сучасній економіці. Здійснено аналіз динаміки експорту та імпорту послуг у макрорегіонах світу та у країнах різного рівня еконо- мічного розвитку. Укладено та проаналізовано рейтинг країн за показниками експорту та імпорту на світово- му ринку послуг. Проаналізовано структурні зміни світового ринку послуг. Досліджено структуру експорту та імпорту послуг в Україні. Наголошується, що пандемія COVID-19 негативно вплине на світовий ринок послуг, а його відновлення вимагатиме ефективних економічних і політичних заходів, поглиблення співпраці між країнами та зниження бар’єрів у взаємній торгівлі найперспективнішими і швидко зростаючими видами послуг.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26811
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf539.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.