Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26776
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоднар, Іванна-
dc.contributor.authorМильчук, Соломія-
dc.contributor.authorГук, Анна-
dc.contributor.authorBodnar, Ivanna-
dc.contributor.authorMylchuk, Solomiia-
dc.contributor.authorHuk, Anna-
dc.date.accessioned2020-10-09T08:35:11Z-
dc.date.available2020-10-09T08:35:11Z-
dc.date.issued2020-10-09-
dc.identifier.citationБоднар І. Порівняльна ефективність інтегративної та сегретативної моделей фізичного виховання учнів старших класів / Іванна Боднар, Соломія Мильчук, Анна Гук // Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні. - 2018. - С. 10-14.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26776-
dc.description.abstractМета дослідження полягає в порівнянні ефективності інтегративного та сегрегативного фізичного виховання учнів старших класів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectучні старших класівuk_UA
dc.subjectінтегративна модельuk_UA
dc.subjectсегрегативна модельuk_UA
dc.titleПорівняльна ефективність інтегративної та сегретативної моделей фізичного виховання учнів старших класівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
754-1526-1-SM (2).pdf542.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.