Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26690
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСороколіт, Н. С.-
dc.contributor.authorSorokolit, N. S.-
dc.date.accessioned2020-10-01T09:43:00Z-
dc.date.available2020-10-01T09:43:00Z-
dc.date.issued2020-10-01-
dc.identifier.citationСороколіт Н. С. Порівняльний аналіз думки вчителів фізичної культурий учителів початкових класів щодо впровадження ключових компетентностей нової української школи у фізичне виховання / Сороколіт Н. С. // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22. - Т. 4. - С. 69-73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26690-
dc.description.abstractМета статті – здійснити порівняльний аналіз ставлення вчителів фізичної культури й учителів початкових класів до можливості впровадження ключових компетентностей освітньої реформи «Нова українська школа» у фізичне виховання школярів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectключові компетентностіuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз думки вчителів фізичної культурий учителів початкових класів щодо впровадження ключових компетентностей нової української школи у фізичне вихованняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сороколіт_2020.pdf269.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.