Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26690
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сороколіт, Н. С. | - |
dc.contributor.author | Sorokolit, N. S. | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T09:43:00Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T09:43:00Z | - |
dc.date.issued | 2020-10-01 | - |
dc.identifier.citation | Сороколіт Н. С. Порівняльний аналіз думки вчителів фізичної культурий учителів початкових класів щодо впровадження ключових компетентностей нової української школи у фізичне виховання / Сороколіт Н. С. // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22. - Т. 4. - С. 69-73. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26690 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – здійснити порівняльний аналіз ставлення вчителів фізичної культури й учителів початкових класів до можливості впровадження ключових компетентностей освітньої реформи «Нова українська школа» у фізичне виховання школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | ключові компетентності | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.title | Порівняльний аналіз думки вчителів фізичної культурий учителів початкових класів щодо впровадження ключових компетентностей нової української школи у фізичне виховання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сороколіт_2020.pdf | 269.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.