Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26585
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Приступа, Є. Н. | - |
dc.contributor.author | Романчук, О. В. | - |
dc.contributor.author | Данилевич, М. В. | - |
dc.contributor.author | Prystupa, Ye. N. | - |
dc.contributor.author | Romanchuk, O. V. | - |
dc.contributor.author | Danylevych, M. V. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-14T12:30:28Z | - |
dc.date.available | 2020-09-14T12:30:28Z | - |
dc.date.issued | 2020-09-14 | - |
dc.identifier.citation | Приступа Є. Н. Австрійський досвід професійної підготовки педагогічних кадрів із фізичного виховання / Є. Н. Приступа, О. В. Романчук, М. В. Данилевич // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2020. - № 70, Т. 3. - С. 14-19. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1992-5786 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26585 | - |
dc.description.abstract | Стаття торкається компаративного дослідження австрійського досвіду професійної освіти педагогічних кадрів фізкультурно-спортивного профілю з огляду на запити української системи професійної освіти фахівців із фізичного виховання у віднаходженні перспективних траєкторій інтеграції в європейський освітній простір. Мета дослідження – проаналізувати особливості розвитку системи професійної підготовки фахівців із фізичного виховання в Австрії на різних історичних етапах її становлення. Для досягнення мети використовувався комплекс загальнонаукових (аналіз, синтез, узагальнення) та спеціально-історичних (історико-типологічний та історико-системний) методів дослідження. Представлено результати наукових розвідок відомих австрійських учених щодо критичного осмислення та об’єктивної оцінки суперечливих подій і явища в історії становлення й розвитку професійної освіти педагогічних кадрів фізкультурно-спортивного профілю в Австрії. На підставі аналізу їхніх праць відстежено якісні зміни в розвитку теорії і практики підготовки кадрів із фізичного виховання, зазначено прогресивні та регресивні тенденції у цьому процесі. Розкрито сучасний стан і перспективи удосконалення австрійської системи професійної підготовки майбутніх педагогів фізкультурно-спортивного профілю. Запропоновані австрійськими науковцями моделі і підходи до професійної освіти кадрового забезпечення галузі фізичного виховання дітей і молоді, ґрунтуючись на новітніх здобутках педагогічної науки, відображають складні і багаторівневі структури із низкою взаємопов’язаних компонентів (цільовий, функціональний, змістовий, організаційний та ін.), завдяки чому можна чітко уявити цілеспрямований процес формування професійної компетентності. Установлено, що австрійська історіографія проблеми становлення і розвитку системи професійної підготовки фахівців з фізичного виховання представлена чималою кількістю праць і публікацій. У них комплексно виділено різні аспекти педагогічної освіти за фізкультурно-спортивними спеціальностями, як в історичній ретроспективі, так і в умовах сучасності. Цей досвід є джерелом цінних ідей, конструктивних підходів, а також повчальних уроків для модернізації теорії і практики професійної підготовки кадрів з фізичного виховання в Україні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | історія | uk_UA |
dc.subject | Австрія | uk_UA |
dc.subject | фахівці з фізичного виховання | uk_UA |
dc.title | Австрійський досвід професійної підготовки педагогічних кадрів із фізичного виховання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Приступа_Австрійський досвід_2020_зб. наук. пр. Запоріжжя.pdf | 253.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.