Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26585
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриступа, Є. Н.-
dc.contributor.authorРоманчук, О. В.-
dc.contributor.authorДанилевич, М. В.-
dc.contributor.authorPrystupa, Ye. N.-
dc.contributor.authorRomanchuk, O. V.-
dc.contributor.authorDanylevych, M. V.-
dc.date.accessioned2020-09-14T12:30:28Z-
dc.date.available2020-09-14T12:30:28Z-
dc.date.issued2020-09-14-
dc.identifier.citationПриступа Є. Н. Австрійський досвід професійної підготовки педагогічних кадрів із фізичного виховання / Є. Н. Приступа, О. В. Романчук, М. В. Данилевич // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2020. - № 70, Т. 3. - С. 14-19.uk_UA
dc.identifier.issn1992-5786-
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26585-
dc.description.abstractСтаття торкається компаративного дослідження австрійського досвіду професійної освіти педагогічних кадрів фізкультурно-спортивного профілю з огляду на запити української системи професійної освіти фахівців із фізичного виховання у віднаходженні перспективних траєкторій інтеграції в європейський освітній простір. Мета дослідження – проаналізувати особливості розвитку системи професійної підготовки фахівців із фізичного виховання в Австрії на різних історичних етапах її становлення. Для досягнення мети використовувався комплекс загальнонаукових (аналіз, синтез, узагальнення) та спеціально-історичних (історико-типологічний та історико-системний) методів дослідження. Представлено результати наукових розвідок відомих австрійських учених щодо критичного осмислення та об’єктивної оцінки суперечливих подій і явища в історії становлення й розвитку професійної освіти педагогічних кадрів фізкультурно-спортивного профілю в Австрії. На підставі аналізу їхніх праць відстежено якісні зміни в розвитку теорії і практики підготовки кадрів із фізичного виховання, зазначено прогресивні та регресивні тенденції у цьому процесі. Розкрито сучасний стан і перспективи удосконалення австрійської системи професійної підготовки майбутніх педагогів фізкультурно-спортивного профілю. Запропоновані австрійськими науковцями моделі і підходи до професійної освіти кадрового забезпечення галузі фізичного виховання дітей і молоді, ґрунтуючись на новітніх здобутках педагогічної науки, відображають складні і багаторівневі структури із низкою взаємопов’язаних компонентів (цільовий, функціональний, змістовий, організаційний та ін.), завдяки чому можна чітко уявити цілеспрямований процес формування професійної компетентності. Установлено, що австрійська історіографія проблеми становлення і розвитку системи професійної підготовки фахівців з фізичного виховання представлена чималою кількістю праць і публікацій. У них комплексно виділено різні аспекти педагогічної освіти за фізкультурно-спортивними спеціальностями, як в історичній ретроспективі, так і в умовах сучасності. Цей досвід є джерелом цінних ідей, конструктивних підходів, а також повчальних уроків для модернізації теорії і практики професійної підготовки кадрів з фізичного виховання в Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectісторіяuk_UA
dc.subjectАвстріяuk_UA
dc.subjectфахівці з фізичного вихованняuk_UA
dc.titleАвстрійський досвід професійної підготовки педагогічних кадрів із фізичного вихованняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.