Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26584
Title: | Основні детермінанти розвитку кон'юктури світового ринку автомобілів |
Authors: | Іванова, Лілія Омелянівна Вовчанська, Ольга Михайлівна Ivanova, Liliia Omelianivna Vovchanska, Olha Mykhailivna |
Keywords: | світовий ринок автомобілів маркетинговий аналіз кон’юнктура ринку детермінанти кон’юнктури світового ринку автомобілів |
Issue Date: | 14-Sep-2020 |
Citation: | Іванова Л. О. Основні детермінанти розвитку кон'юктури світового ринку автомобілів / Іванова Лілія Омелянівна, Вовчанська Ольга Михайлівна // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2020. - № 4 (36). - С. 88-99. |
Abstract: | Стаття присвячена ідентифікації маркетингових і соціально-е кономічних детермінант кон’юнктури світового ринку автомобілів та врахуванні їх впливу на стан загальногосподарської кон’юнктури. З’ясовано, що саме глобалізація виробництва спричинила кардинальну перебудову виробничих потужностей у світовій автомобільній промисловості, і це відбилося на провідних бізнес-с тратегіях десяти найбільших автомобільних концернів, успішна реалізація яких обумов-люється багатьма ендогенними та екзогенними чинниками. Встановлено, що провідним світовим регіоном виробництва автомобілів є регіон Східної та Південно-С хідної Азії з ринковою часткою 54%. Виробництво автомобілів у країнах цього регіону не тільки не відстає, але й випереджає середнє зростання світового виробництва.дійснено маркетинговий аналіз динаміки виробництва та продажу автомобілів у розрізі найбільших світових кон-цернів та країн-в иробників. Volkswagen Group, Toyota Motor Corporation та Renault-N issan Alliance були найбільшими продуцентами автомобілів з частками ринку 12,2%, 11,4% та 10,8% відповідно. Встановлено, що починаючи з 2010 р. світовим лідером з виробництва автотранспортних засобів є Китай (28,0%), другу позицію займають США (11,9%), третю — Японія (10,6%). Тільки на три ці країни припадає 50,4%, а на дванадцять країн-л ідерів — 81,2% світового виробництва автотранспортних засобів. Досліджено, що основними чинниками спадної кон’юнктури глобального ринку автомобілів стали тарифна війна між КНР та США, політичні зміни на ключових ринках, нові загрози статус-кво автомобільної галузі. Окрім цього, неспри-ятлива кон’юнктура була спричинена невизначеністю на європейському ринку після Brexit та глобальним посиленням екологічних стандартів. Наголошується, що світовий ринок автомобілів переходить до фази зниження через рецесію світової економіки та пандемію COVID-19 практично у всіх країнах світу. Вплив цих екзогенних чинників настільки сильний, що очікується негативний попит на нові транспортні засоби протягом усього 2020 р. Зазначені чинники призведуть до зміни купі-вельної поведінки споживачів транспортних засобів, нової ери усвідомленого споживання, прискорять консолідацію та трансформацію автомобільної галузі. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26584 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.