Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26570
Title: Диференціація змісту навчальних занять з фізичного виховання учнів 7-9 класів з урахуванням показників фізичного здоров'я та фізичної підготовленості
Authors: Мамешина, Маргарита Анатоліївна
Keywords: диференціація
фізичне виховання
фізичне здоров’я
фізична підготовленість
,учні 7−9-х класів
Issue Date: 14-Sep-2020
Publisher: Харків
Citation: Мамешина М. А. Диференціація змісту навчальних занять з фізичного виховання учнів 7-9 класів з урахуванням показників фізичного здоров'я та фізичної підготовленості : дис. ...канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Мамешина Маргарита Анатоліївна. - Харків, 2020. - 399 с.
Abstract: Стійка тенденція до погіршення стану здоров’я та зниження фізичної підготовленості учнівської молоді, яка відмічається останнім часом, обумовлює необхідність модернізації процесу фізичного виховання в закладах освіти. Тому, пошук інноваційних підходів до організації фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти є важливою та актуальною умовою підвищення ефективності освітньо-виховного процесу.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26570
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мамешина_Dissertacija_2020.pdf3.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.