Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПітин, М.-
dc.contributor.authorСогор, О.-
dc.contributor.authorОкопний, А.-
dc.contributor.authorГлухов, І.-
dc.contributor.authorДробот, К.-
dc.contributor.authorPityn, M.-
dc.contributor.authorKohor, O.-
dc.contributor.authorOkopnyi, A.-
dc.contributor.authorHlukhov, I.-
dc.contributor.authorDrobot, K.-
dc.date.accessioned2020-09-11T07:43:04Z-
dc.date.available2020-09-11T07:43:04Z-
dc.date.issued2020-09-11-
dc.identifier.citationДинаміка показників техніко-тактичної підготовленості спортсменів на етапі спеціалізованої базової підготовки у панкратіоні / М. Пітин, О. Согор, А. Окопний, І. Глухов, К. Дробот // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія: Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. - Кам'янець-Подільський, 2020. - Вип. 17. - С. 51-54.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26551-
dc.description.abstractДинамічний розвиток панкратіону як виду спорту на теренах України вказує на необхідність регулярного звернення до важливих питань удосконалення системи підготовки спортсменів на різних етапах багаторічної підготовки. Мета: встановити динаміку показників техніко-тактичної підготовленості спортсменів у панкратіоні на етапі спеціалізованої базової підготовки в річному циклі під впливом експериментальної та традиційної програм річної підготовки. Методи: теоретичний аналіз і узагальнення літературних джерел; аналіз документальних матеріалів; педагогічне тестування; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Упродовж листопада 2018 – жовтня 2019 року організовано та проведено формувальний педагогічний експеримент, що передбачав впровадження авторської програми річної підготовки спортсменів на етапі спеціалізованої базової підготовки в панкратіоні. Сформовано контрольну (21 спортсмен) та експериментальну (22 спортсмени) групи. Результати. За усіма без винятку показниками технікотактичної підготовленості (кількісними та якісними) спостерігається достовірне покращення (р≤0,01). Найвищі прирости спостерігалися у дрілі №2 («мертві зони») – 20,12 %; оцінках виконання «лоу кік» – 21,59 %, кидків «зацепом» – 19,08 % та варіантах больових прийомів на коліно – 20,57 % порівняно з вихідним рівнем. За іншими показники зазнали також достовірних змін, хоча з дещо меншими значеннями від 8,62 % до 17,24 від вихідного рівня (початок педагогічного експерименту). Для спортсменів контрольної групи зафіксовані достовірні прирости за усіма кількісними показниками техніко-тактичної підготовленості за підсумками усього педагогічного експерименту. Відносні значення змін досягли значень в межах 4,12–11,76 % (р≤0,01–0,04) та лише за трьома з восьми якісними показниками техніко-тактичної підготовленості. Висновки. Отримані результати дослідження переконливо свідчить, що авторська програма мала більш виражену ефективність в частині якісного виконання техніко-тактичних дій в умовах моделювання змагальної діяльності в тренувальному процесі. За усіма кількісними показниками техніко-тактичної підготовленості використання експериментальної програми більш якісно позначилося на спортсменах на етапі спеціалізованої базової підготовки в панкратіоні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкількісні та якісні показникиuk_UA
dc.subjectудосконаленняuk_UA
dc.subjectрічна підготовкаuk_UA
dc.subjectдинамікаuk_UA
dc.titleДинаміка показників техніко-тактичної підготовленості спортсменів на етапі спеціалізованої базової підготовки у панкратіоніuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пітин_Окопний_стаття 2020 ВАК.pdf785.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.