Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26521
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хвалибога, Тетяна Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-09T12:24:04Z | - |
dc.date.available | 2020-09-09T12:24:04Z | - |
dc.date.issued | 2020-09-09 | - |
dc.identifier.citation | Хвалибога Т. І. Теоретико-організаційні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.01 "Загальна педагогіка та історія педагогіки" / Хвалибога Тетяна Ігорівна ; Хмельницька гуманіт.-пед. академія. - Хмельницький, 2020. - 43 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26521 | - |
dc.description.abstract | У дисертації узагальнено результати історико-педагогічного дослідження теоретико-організаційних засад професійної підготовки лікарів в університетах США. Проаналізовано вплив основних історичних подій, які обумовили реформування медичної освіти в США. Вивчено основні законодавчі акти, прийняття яких сприяло підвищенню якості вищої освіти в США, подано ґрунтовний опис особливостей медичної освіти на сучасному етапі. Теоретично обґрунтовано й здійснено періодизацію становлення американської медичної освіти. Проведено аналіз основних понять у контексті дослідження системи професійної підготовки лікарів у США, досліджено закономірності та шляхи оптимізації управління медичною освітою в США. Узагальнено особливості підготовки викладачів до професійної діяльності в медичних університетах США, проаналізовано дидактичні основи, описано систему підвищення кваліфікації викладачів. Вивчено особливості професійної підготовки майбутніх лікарів на додипломному та післядипломному етапах, виявлено шляхи розвитку творчих здібностей та формування професійних цінностей студентів-медиків у США. Узагальнено позитивний досвід професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США й розглянуто можливості використання продуктивних ідей в умовах реформування вищої медичної освіти в Україні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Хмельницька гуманіт.-пед. академія | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка лікарів у США | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | теоретико-організаційні засади | uk_UA |
dc.subject | управління | uk_UA |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.title | Теоретико-організаційні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Хвалибога_Khvalyboha_aref_2020.pdf | 677.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.