Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26519
Title: Теорія і технологія корекції фізичного розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом рухових порушень
Authors: Мога, Микола Данилович
Keywords: діти раннього віку
технологія
спастичний синдром
спастичність
моторна сфера
рухові порушення
корекційне фізичне виховання
фізична реабілітація
система
спастичні парези
Issue Date: 9-Sep-2020
Publisher: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Citation: Мога М. Д. Теорія і технологія корекції фізичного розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом рухових порушень : автореф. дис. ...д-ра пед наук : [спец.] 13.00.03 "Корекційна педагогіка" / Мога Микола Данилович ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 43 с.
Abstract: У дисертації розглянуто концептуальні основи побудови ефективної системи корекційно спрямованого фізичного виховання дітей раннього віку зі спастичним синдромом рухових порушень. Проаналізовано сучасний стан проблеми подолання наслідків спастичного стану м’язів у дітей засобами фізичного виховання та ЛФК. Виявлено відсутність єдиного комплексного підходу до розв’язання проблем подолання рухових порушень у дітей клінічними методами та педагогічними можливостями. Створено робочу модель системи корекційно спрямованого фізичного виховання зазначеної категорії дітей та відповідну технологію корекції для малюків зі спастичними парезами. Удосконалено існуючу педагогічну класифікацію рухових порушень у дітей. Розроблено та перевірено стратегію й тактику подолання відповідних типологічних комплексів рухових порушень спастичного типу. З’ясовано найбільш адекватні теоретико-педагогічні та методичні умови поліпшення моторної сфери дітей раннього віку зі спастичним парезом рухових порушень засобами корекційного фізичного виховання.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26519
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мога_Moga_2020.pdf889.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.