Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26515
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кетлер-Митницька, Тетяна Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-09T11:21:49Z | - |
dc.date.available | 2020-09-09T11:21:49Z | - |
dc.date.issued | 2020-09 | - |
dc.identifier.citation | Кетлер-Митницька Т. С. Інтернальність як чинник готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку : автореф. дис. ...канд. психол. наук : [спец.] 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія" / Кетлер-Митницька Тетяна Сергіївна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 23 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26515 | - |
dc.description.abstract | У дисертації визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми, компоненти (когнітивний, аксіологічно-мотиваційний, поведінковий) готовності до особистісно-професійного саморозвитку, механізми (внутрішня локалізація атрибуцій, відповідальності та контролю) та компоненти (когнітивний, особистісний, регулятивний) інтернальності. Емпірично виявлено особливості та недостатній рівень сформованості аксіологічно-мотиваційного та поведінкового компонентів готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку. Досліджено особливості розвитку структурних компонентів інтернальності як чинника готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку. Виявлено недостатній рівень сформованості регулятивного та когнітивного компонентів інтернальності. Встановлено зв’язок компонентів інтернальності та готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку. Створено модель, обґрунтовано, розроблено та апробовано розроблену автором програму формування інтернальності як чинника готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку. Експериментально доведено ефективність програми та доцільність її впровадження у процес фахової підготовки майбутніх психологів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | локус контролю | uk_UA |
dc.subject | активні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | інтернальність | uk_UA |
dc.subject | готовність до особистісно-професійного саморозвитку | uk_UA |
dc.subject | майбутні психологи | uk_UA |
dc.subject | відповідальність | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.subject | здатність до прогнозування | uk_UA |
dc.subject | планування діяльності | uk_UA |
dc.title | Інтернальність як чинник готовності майбутніх психологів до особистісно-професійного саморозвитку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кетлер_Ketler-Mytnytska_2020.pdf | 690.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.