Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26511
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТолочко, Світлана Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-09-09T10:42:03Z-
dc.date.available2020-09-09T10:42:03Z-
dc.date.issued2020-09-09-
dc.identifier.citationТолочко С. В. Теоретичні й методичні засади формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти : автореф. дис. ...д-ра пед наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Толочко Світлана Вікторівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова . - Київ, 2019. - 45 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26511-
dc.description.abstractУперше науково обґрунтовано теоретичні й методичні засади формування науковометодичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти. Розроблено та експериментально перевірено систему формування науково-методичної компетентності викладачів у післядипломній педагогічній освіті, що увібрала концепцію, організаційно-цільову, поетапно-організаційно-формувальну, методичноорганізаційну, науково-пізнавальну розвивальну, результативну підсистеми та експертного оцінювання релевантності системи, які репрезентовані у вигляді моделі, навчально-методичне забезпечення та педагогічні умови, структуру, критерії, показники за параметрами та рівні сформованості науково-методичної компетентності викладачів у післядипломній педагогічній освіті. Представлено авторське трактування понять 41 «формування науково-методичної компетентності викладачів у післядипломній педагогічній освіті» та «синергетика науково-методичної компетентності викладачів». Визначено структуру науково-методичної компетентності викладачів у післядипломній педагогічній освіті, що містить когнітивний (фундаментальнофілософський, загальнонауковий, конкретно-науковий, методологічно-науковопізнавальний творчий, системно-управлінський, оцінно-експертний рівні) і технологічно-операційний компоненти й утворюється системою функціональнофілософської, загальнонаукової, конкретно-наукової, пізнавально-креативної футуристичної, науково-технічної, проектно-конструкторської, прогностичномоделюючої, моніторингово-аудиторської, системно-управлінської, експертно-оцінної колективної та індивідуальної науково-методичної компетентності. Установлено системоутворюючу роль наукових шкіл у створенні й реалізації освітніх і дослідницьких програм підготовки, професійного розвитку та формування науково-методичної компетентності викладачів. Досліджено особливості та вдосконалено зміст, форми і методи формування науково-методичної компетентності за класифікаційними ознаками професіограм викладачів у післядипломній педагогічній освіті. Розроблено діагностичний інструментарій для оцінювання рівнів сформованості науково-методичної компетентності викладачів у післядипломній педагогічній освіті. Доведено ефективність системи формування науково-методичної компетентності викладачів у післядипломній педагогічній освіті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНац. пед. ун-т ім. М. П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectформування науково-методичної компетентностіuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectвикладачіuk_UA
dc.subjectпіслядипломна педагогічна освітаuk_UA
dc.subjectсинергетикаuk_UA
dc.subjectпрофесіограмиuk_UA
dc.titleТеоретичні й методичні засади формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освітиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Толочко_aref_Tolochko_2019.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.