Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26509
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопов, Роман Анатолієвич-
dc.date.accessioned2020-09-09T09:37:47Z-
dc.date.available2020-09-09T09:37:47Z-
dc.date.issued2020-09-09-
dc.identifier.citationПопов Р. А. Теоретико-методологічні засади розвитку автономності студентів в освітньому процесі вищого навчального закладу : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.09 "Теорія навчання" / Попов Роман Анатолієвич ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2019. - 40 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26509-
dc.description.abstractУ дисертації вперше системно обґрунтовано теоретичні та методологічні засади розвитку автономності студентів в освітньому процесі закладу вищої освіти. На основі висвітлення механізмів інтеріоризації знань в освітній та самоосвітній діяльності студентів створено концепцію розвитку автономності студентів. Досліджено зовнішні та внутрішні закономірності розвитку автономності. Визначено принципи розвитку автономності студента та висвітлено особливості використання інноваційних технологій у середовищі освітнього процесу вищої школи. Розроблено й обґрунтовано модель системи розвитку автономності студентів вищої школи, яка створювалася з урахуванням концептуальних ідей, закономірностей і принципів розвитку автономності, виокремлено й надано характеристику організаційно-дидактичним умовам реалізації моделі системи розвитку автономності в середовищі інтеграції освітньої та самоосвітньої діяльності студентів. Виокремлено п’ять блоків моделі системи: цілепокладання, ціннісно-орієнтаційний, діяльнісно-процесуальний, коригувальний, прогностичний. Надано розгорнуту характеристику критеріям, показникам і рівням розвитку автономності студентів вищої школи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectтеоретико-методологічні засадиuk_UA
dc.subjectавтономністьuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectсамоосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectінтеріоризація знаньuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні засади розвитку автономності студентів в освітньому процесі вищого навчального закладуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Попов_Aref_popov_2019.pdf714.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.