Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26509
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попов, Роман Анатолієвич | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-09T09:37:47Z | - |
dc.date.available | 2020-09-09T09:37:47Z | - |
dc.date.issued | 2020-09-09 | - |
dc.identifier.citation | Попов Р. А. Теоретико-методологічні засади розвитку автономності студентів в освітньому процесі вищого навчального закладу : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.09 "Теорія навчання" / Попов Роман Анатолієвич ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2019. - 40 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26509 | - |
dc.description.abstract | У дисертації вперше системно обґрунтовано теоретичні та методологічні засади розвитку автономності студентів в освітньому процесі закладу вищої освіти. На основі висвітлення механізмів інтеріоризації знань в освітній та самоосвітній діяльності студентів створено концепцію розвитку автономності студентів. Досліджено зовнішні та внутрішні закономірності розвитку автономності. Визначено принципи розвитку автономності студента та висвітлено особливості використання інноваційних технологій у середовищі освітнього процесу вищої школи. Розроблено й обґрунтовано модель системи розвитку автономності студентів вищої школи, яка створювалася з урахуванням концептуальних ідей, закономірностей і принципів розвитку автономності, виокремлено й надано характеристику організаційно-дидактичним умовам реалізації моделі системи розвитку автономності в середовищі інтеграції освітньої та самоосвітньої діяльності студентів. Виокремлено п’ять блоків моделі системи: цілепокладання, ціннісно-орієнтаційний, діяльнісно-процесуальний, коригувальний, прогностичний. Надано розгорнуту характеристику критеріям, показникам і рівням розвитку автономності студентів вищої школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | теоретико-методологічні засади | uk_UA |
dc.subject | автономність | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | самоосвітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | інтеріоризація знань | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічні засади розвитку автономності студентів в освітньому процесі вищого навчального закладу | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Попов_Aref_popov_2019.pdf | 714.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.