Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26498
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боряк, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-08T11:34:00Z | - |
dc.date.available | 2020-09-08T11:34:00Z | - |
dc.date.issued | 2020-09-08 | - |
dc.identifier.citation | Боряк О. В. Теорія і практика формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.03 "Корекційна педагогіка" / Боряк Оксана Володимирівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 44 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26498 | - |
dc.description.abstract | У дисертації комплексно досліджено проблему порушень мовленнєвої діяльності, зумовлених розумовою відсталістю легкого та помірного ступенів тяжкості: причинну обумовленість, механізми виникнення, специфіку когнітивного компоненту мовленнєвої діяльності. Визначено стратегію й тактику медико-лого-психолінгво-педагогічного етапу дослідження; подано характеристику змісту, педагогічні умови та критерії диференційованого оцінювання мовленнєвої діяльності молодших школярів із легким та помірним ступенями розумової відсталості; обґрунтовано показники порушень мовлення. Науково обґрунтовано, емпірично досліджено теоретико-методичні засади та розроблено й експериментально перевірено комплексну диференційовану систему формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших школярів із легким і помірним ступенями розумової відсталості на основі системного, індивідуально-диференційованого, мотиваційнокогнітивного, корекційно-розвивального, комунікативно-діяльнісного підходів. Визначено та обґрунтовано напрями підготовки й підвищення кваліфікації фахівців до роботи з формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших школярів із легким і помірним ступенями розумової відсталості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk_UA |
dc.subject | порушення інтелектуального розвитку | uk_UA |
dc.subject | діти з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі із легким і помірним ступенями розумової відсталості | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва діяльність | uk_UA |
dc.title | Теорія і практика формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Боряк_Boryak O.V._avtoref._2019.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.