Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоряк, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-09-08T11:34:00Z-
dc.date.available2020-09-08T11:34:00Z-
dc.date.issued2020-09-08-
dc.identifier.citationБоряк О. В. Теорія і практика формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.03 "Корекційна педагогіка" / Боряк Оксана Володимирівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 44 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26498-
dc.description.abstractУ дисертації комплексно досліджено проблему порушень мовленнєвої діяльності, зумовлених розумовою відсталістю легкого та помірного ступенів тяжкості: причинну обумовленість, механізми виникнення, специфіку когнітивного компоненту мовленнєвої діяльності. Визначено стратегію й тактику медико-лого-психолінгво-педагогічного етапу дослідження; подано характеристику змісту, педагогічні умови та критерії диференційованого оцінювання мовленнєвої діяльності молодших школярів із легким та помірним ступенями розумової відсталості; обґрунтовано показники порушень мовлення. Науково обґрунтовано, емпірично досліджено теоретико-методичні засади та розроблено й експериментально перевірено комплексну диференційовану систему формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших школярів із легким і помірним ступенями розумової відсталості на основі системного, індивідуально-диференційованого, мотиваційнокогнітивного, корекційно-розвивального, комунікативно-діяльнісного підходів. Визначено та обґрунтовано напрями підготовки й підвищення кваліфікації фахівців до роботи з формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших школярів із легким і помірним ступенями розумової відсталості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНац. пед. ун-т ім. М. П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectпорушення інтелектуального розвиткуuk_UA
dc.subjectдіти з інтелектуальними порушеннямиuk_UA
dc.subjectмолодші школярі із легким і помірним ступенями розумової відсталостіuk_UA
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk_UA
dc.titleТеорія і практика формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Боряк_Boryak O.V._avtoref._2019.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.