Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26034
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сороколіт, Наталія | - |
dc.contributor.author | Sorokolit, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-10T08:25:59Z | - |
dc.date.available | 2020-06-10T08:25:59Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Сороколіт Н. С. Порівняльний аналіз думки вчителів фізичної культури й учителів початкових класів щодо впровадження ключових компетентностей Нової української школи у фізичне виховання / Сороколіт Н. С. // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Спец. вип. - С. 64-68. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26034 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній із актуальних проблем фізичного виховання на сучасному етапі, а саме компетентнішому підходу у фізичному вихованні школярів. Проаналізовано результати опитування вчителів фізичної культури й учителів початкових класів щодо впровадження ключових компетентностей під час фізкультурнооздоровчої роботи в школі. Мета дослідження - здійснити порівняльний аналіз ставлення вчителів фізичної культури й учителів початкових класів до можливості впровадження ключових компетентностей освітньої реформи «Нова українська школа» у фізичне виховання школярів. Методи дослідження - аналіз та узагальнення літературних джерел, офіційних документів та опитування педагогів шляхом анкетування. На запитання анкети відповідали 204 педагоги, з них-1 0 0 вчителів фізичної культури та 104 вчителі початкових класів Львівської області різного педагогічного стажу й категорій. Виявлено, що такі ключові компетентності, як вільне володіння державною мовою (98,0% учителів фізичної культури та 92,3% вчителів початкових класів), культурна компетентність (70,0% учителів фізичної культури та 69,2% вчителів початкових класів) і навчання впродовж життя (62,0% вчителів фізичної культури та 65,3% вчителів початкових класів), найлегше реалізувати у фізичному вихованні для обох категорій респондентів. Виявлено труднощі з реалізацією такої ключової компетентності, як «підприємливість та фінансова грамотність». На думку 56,0% учителів фізичної культури та 57,7% вчителів початкових класів, важко реалізувати цю ключову компетентність. Отже, незважаючи на те що сьогодні освітня реформа «Нова українська школа» впроваджена лише в початковій школі, думка вчителів фізичної культури й учителів початкових класів щодо можливостей упровадження ключових компетентностей у фізичне виховання школярів є подібною. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | ключові компетентності | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | учителі фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | учителі початкових класів | uk_UA |
dc.title | Порівняльний аналіз думки вчителів фізичної культури й учителів початкових класів щодо впровадження ключових компетентностей Нової української школи у фізичне виховання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sorokolit.pdf | 519.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.