Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСороколіт, Наталія-
dc.contributor.authorSorokolit, Nataliia-
dc.date.accessioned2020-06-10T08:25:59Z-
dc.date.available2020-06-10T08:25:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСороколіт Н. С. Порівняльний аналіз думки вчителів фізичної культури й учителів початкових класів щодо впровадження ключових компетентностей Нової української школи у фізичне виховання / Сороколіт Н. С. // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Спец. вип. - С. 64-68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26034-
dc.description.abstractСтаття присвячена одній із актуальних проблем фізичного виховання на сучасному етапі, а саме компетентнішому підходу у фізичному вихованні школярів. Проаналізовано результати опитування вчителів фізичної культури й учителів початкових класів щодо впровадження ключових компетентностей під час фізкультурнооздоровчої роботи в школі. Мета дослідження - здійснити порівняльний аналіз ставлення вчителів фізичної культури й учителів початкових класів до можливості впровадження ключових компетентностей освітньої реформи «Нова українська школа» у фізичне виховання школярів. Методи дослідження - аналіз та узагальнення літературних джерел, офіційних документів та опитування педагогів шляхом анкетування. На запитання анкети відповідали 204 педагоги, з них-1 0 0 вчителів фізичної культури та 104 вчителі початкових класів Львівської області різного педагогічного стажу й категорій. Виявлено, що такі ключові компетентності, як вільне володіння державною мовою (98,0% учителів фізичної культури та 92,3% вчителів початкових класів), культурна компетентність (70,0% учителів фізичної культури та 69,2% вчителів початкових класів) і навчання впродовж життя (62,0% вчителів фізичної культури та 65,3% вчителів початкових класів), найлегше реалізувати у фізичному вихованні для обох категорій респондентів. Виявлено труднощі з реалізацією такої ключової компетентності, як «підприємливість та фінансова грамотність». На думку 56,0% учителів фізичної культури та 57,7% вчителів початкових класів, важко реалізувати цю ключову компетентність. Отже, незважаючи на те що сьогодні освітня реформа «Нова українська школа» впроваджена лише в початковій школі, думка вчителів фізичної культури й учителів початкових класів щодо можливостей упровадження ключових компетентностей у фізичне виховання школярів є подібною.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectключові компетентностіuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectучителі фізичної культуриuk_UA
dc.subjectучителі початкових класівuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз думки вчителів фізичної культури й учителів початкових класів щодо впровадження ключових компетентностей Нової української школи у фізичне вихованняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sorokolit.pdf519.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.