Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25434
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боднар, Іванна | - |
dc.contributor.author | Bodnar, Ivanna | - |
dc.contributor.author | Кафедра теорії та методики фізичної культури | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-25T09:35:53Z | - |
dc.date.available | 2020-04-25T09:35:53Z | - |
dc.date.issued | 2020-04-24 | - |
dc.identifier.citation | Боднар І. Р. Завдання, принципи фізичного виховання учнів спеціальної медичної групи з урахуванням показників стану їх здоров'я та фізичного розвитку : лекція № 1 з навчальної дисципліни "Методика викладання фізичного виховання у спеціальній медичній групі" для здобувачів вищої освіти спеціальності 014 "Педагогічна освіта (Фізична культура)" денної форми навчання та заочної форми навчання / Боднар І. Р. - Львів, 2020. - 18 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25434 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | кафедра теорії спорту та фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | Методика викладання фізичного виховання у спеціальній медичній групі | uk_UA |
dc.subject | спеціальність "Педагогічна освіта (Фізична культура) | uk_UA |
dc.subject | спеціальна медична група | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.title | Завдання, принципи фізичного виховання учнів спеціальної медичної групи з урахуванням показників стану їх здоров'я та фізичного розвитку : лекція № 1 з навчальної дисципліни "Методика викладання фізичного виховання у спеціальній медичній групі" для здобувачів вищої освіти спеціальності 014 "Педагогічна освіта (Фізична культура)" денної форми навчання та заочної форми навчання | uk_UA |
dc.type | Synopsis | uk_UA |
Appears in Collections: | Конспекти лекцій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лекція 1_ПО.pdf | 509.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.