Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2543
Title: Маркетинг професійного спорту: світовий досвід та перспективи розвитку в Україні
Authors: Лалак, Ніна
Войтович, Іван
Keywords: професійний спорт
маркетинг
Issue Date: 2008
Citation: Лалак Н. Маркетинг професійного спорту: світовий досвід та перспективи розвитку в Україні / Ніна Лалак, Іван Войтович // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Л., 2008. - Вип. 12, т. 1. - С. 161 - 165.
Abstract: У статті розглядаються особливості діяльності структур професійного спорту щодо реалізації спортивного видовища за допомогою маркетингу. Аналіз досвіду маркетингової діяльності провідних світових клубів і ліг дає підстави для визначення основних напрямів розвитку маркетингу професійного спорту в Україні.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2543
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
08lnodiu.pdf142.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.