Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25387
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоркуна, Орислава-
dc.contributor.authorКалитин, Роксолана-
dc.contributor.authorKorkuna, Oryslava-
dc.contributor.authorKalytyn, Roksolana-
dc.date.accessioned2020-04-23T10:38:16Z-
dc.date.available2020-04-23T10:38:16Z-
dc.date.issued2020-04-23-
dc.identifier.citationКоркуна О. Вплив реклами в соціальних мережах на розвиток готельно-ресторанного бізнесу в Україні / Орислава Коркуна, Роксолана Калитин // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. матеріалів наук.-практ. семінару (3 жовтня 2019 р., с. Гута). - Львів, 2020. - С. 28-30.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25387-
dc.description.abstractСоціальні мережі сьогодні - це не тільки інформаційно-розважальний майданчик, місце для спілкування з друзями та знайомими, а також засоби масової інформації. Аудиторія соціальних мереж за оцінками експертів становить близько 30 млн осіб. Особливо помітно сьогодні зросло значення реклами для бізнесу. Водночас рівень довіри до інформації, отриманої з цього джерела, набагато вищий. Усе це дає власникам бізнесу змогу просувати свій бренд і насамперед у тих сферах, де велике значення має репутація: ресторанний бізнес, торгівля, інтернет комерція та готеліuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleВплив реклами в соціальних мережах на розвиток готельно-ресторанного бізнесу в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STRIG_2020_08_28-30.pdf87.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.