Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2528
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорненька, Галина-
dc.date.accessioned2015-08-26T07:52:40Z-
dc.date.available2015-08-26T07:52:40Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЧорненька Г. Чинники, що впливають на ефективність навчально-тренувальних занять / Галина Чорненька // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Л., 2008. - Вип. 12, т. 1. - С. 380 - 383.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2528-
dc.description.abstractУ статті за допомогою анкетування досвідчених викладачів-тренерів визначено найкращий час для проведення навчально-тренувальних занять – 10-12 год. та 16-19 год. (54 %). Встановлено високий рівень впливу на ефективність навчально-тренувальних занять таких чинників: динаміки самопочуття спортсмена, зміни фізичної працездатності, добової періодики функціональних показників стану організму, зміни здатності учня оволодівати новими руховими діями, кривої здатності учнів оцінювати та регулювати просторові, часові та динамічні параметри рухів, періодика розумової працездатності, зміна варіативності рухів (від 21 % до 45% респондентів).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізична працездатністьuk_UA
dc.subjectрозумова працездатністьuk_UA
dc.subjectтренуванняuk_UA
dc.titleЧинники, що впливають на ефективність навчально-тренувальних занятьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
08chvoes.pdf129.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.