Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуцев, Валентин-
dc.date.accessioned2015-08-17T10:16:05Z-
dc.date.available2015-08-17T10:16:05Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКуцев В. Маркетингова діяльність організацій сфери футболу / Валентин Куцев // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Л., 2009. - Вип. 13, т. 4. - С. 101 - 104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2490-
dc.description.abstractВ статті в результаті аналізу зарубіжного досвіду визначено: маркетингова діяльність організацій сфери футболу в багатьох елементах є подібною, але є суттєві відмінності. Маркетинг футболу стає усе більш важливою проблемою, оскільки спортивні організації і держава повинні отримувати більший дохід від своєї діяльності. У широкому контексті футбольний маркетинг також став стандартом еталонного тестування для інших спортивних ігор.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфутболuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleМаркетингова діяльність організацій сфери футболуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Kucev_57.pdf229.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.