Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24324
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2020-02-11T11:48:20Z-
dc.date.available2020-02-11T11:48:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Маркетингові дослідження сучасних критеріїв сегментації ринку релігійного туризму / Іванова Лілія, Вовчанська Ольга // Perspectives of world science and education : abstracts of IV International Scientific and Practical Conference (Osaka, Japan 25-27 December 2019). - Osaka, 2019. - P. 412-420.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24324-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано сучасний стан розвитку світового ринку релігійного туризму, досліджено його поточну і перспективну кон’юнктури. Проаналізовано сегментацію ринку релігійного туризму за найважливішими критеріями. Здійснено маркетингове аналізування сучасних тенденцій функціонування світового ринку релігійного туризму.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectринок туристичних послугuk_UA
dc.subjectрелігійний туризмuk_UA
dc.subjectпаломництвоuk_UA
dc.subjectрелігійний туризмuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження сучасних критеріїв сегментації ринку релігійного туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л., Вовчанська О..pdf92.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.