Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24314
Title: Реклама і PR-технології в туризмі : програма навчальної дисципліни рівня освіти "бакалавр" галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності 242 «Туризм»
Authors: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Кафедра економіки та менеджменту
Keywords: кафедра економіки та менеджменту
Реклама і PR-технології в туризмі
спеціальність "Готельно-ресторанна справа"
інформаційний обсяг навчальної дисципліни
рекомендована література
Issue Date: 11-Feb-2020
Citation: Реклама і PR-технології в туризмі : програма навчальної дисципліни рівня освіти "бакалавр" галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності 242 «Туризм» / розроб. Іванова Л. О. - 2020. - 8 с.
Abstract: Метою викладання навчальної дисципліни «Реклама і PR-технології в туризмі» є формування системи знань про методи і засоби реклами, компонування змісту, форми і структури рекламного звернення, вибір засобу реклами для різних груп цільових аудиторій; засвоєння студентами видів PR, особливостей PR-технологій, механізмів їх створення та впливу у туристичній сфері.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24314
Appears in Collections:Навчальні програми

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НП_Реклама_i_PR-технологii_в_туризмi_2019-20_26.01.20 (2).pdf239.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.