Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПасічник, Вікторія-
dc.contributor.authorЗгоба, В.-
dc.contributor.authorПасічник, В.-
dc.date.accessioned2020-02-06T08:12:38Z-
dc.date.available2020-02-06T08:12:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПасічник В. М. Аналіз психічного та соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку з особливими потребами / В. М. Пасічник, В. Л. Згоба, В. Р. Пасічник // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. пр. - Київ, 2018. - Вип. 3 (97)18. - С. 77-81.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24243-
dc.description.abstractЗдоров’я нації визначається перш за все здоров’ям дітей, яке є найбільш важливим ресурсом будь-якого суспільства. В Україні велика увага приділяється проблемам навчання й виховання дітей з особливими потребами. Мета: визначити рівень психічного та соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку з особливими потребами. Матеріал: у дослідженні приймали участь 54 дитини 5–6 років (25 дівчаток, 29 хлопчиків), які потребують корекції психофізичного розвитку, серед них: 9 – із порушеннями опорно-рухового апарату (ПОРА), у яких візуально не відзначалося рухової недостатності (грубе порушення ходьби, бігу, стрибків), 15 – із порушеннями розвитку мовлення (ПРМ), 16 – із затримкою психічного розвитку (ЗПР), 5 – із синдромом Дауна (СД), 9 – із розладами аутистичного спектру (РАС). У роботі застосовано такі методи дослідження: загальнонаукові (аналіз, узагальнення даних літературних джерел); педагогічні (констатувальний експеримент); психодіагностичні. Отримані дані вказують на низький рівень психічного розвитку та у більшості випадків на рівень нижчий від середнього соціально-морального розвитку обстежуваного контингенту дітей з особливими потребами. Рівень психічного та соціально-емоційного розвитку дітей з особливими потребами вимагає диференційованого підходу в процесі фізичного виховання в умовах інклюзивної освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпсихічний розвитокuk_UA
dc.subjectсоціально-емоційний розвитокuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.titleАналіз психічного та соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку з особливими потребамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пасічник_Згоба_2018.pdf706.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.