Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24243
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пасічник, Вікторія | - |
dc.contributor.author | Згоба, В. | - |
dc.contributor.author | Пасічник, В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-06T08:12:38Z | - |
dc.date.available | 2020-02-06T08:12:38Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Пасічник В. М. Аналіз психічного та соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку з особливими потребами / В. М. Пасічник, В. Л. Згоба, В. Р. Пасічник // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. пр. - Київ, 2018. - Вип. 3 (97)18. - С. 77-81. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24243 | - |
dc.description.abstract | Здоров’я нації визначається перш за все здоров’ям дітей, яке є найбільш важливим ресурсом будь-якого суспільства. В Україні велика увага приділяється проблемам навчання й виховання дітей з особливими потребами. Мета: визначити рівень психічного та соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку з особливими потребами. Матеріал: у дослідженні приймали участь 54 дитини 5–6 років (25 дівчаток, 29 хлопчиків), які потребують корекції психофізичного розвитку, серед них: 9 – із порушеннями опорно-рухового апарату (ПОРА), у яких візуально не відзначалося рухової недостатності (грубе порушення ходьби, бігу, стрибків), 15 – із порушеннями розвитку мовлення (ПРМ), 16 – із затримкою психічного розвитку (ЗПР), 5 – із синдромом Дауна (СД), 9 – із розладами аутистичного спектру (РАС). У роботі застосовано такі методи дослідження: загальнонаукові (аналіз, узагальнення даних літературних джерел); педагогічні (констатувальний експеримент); психодіагностичні. Отримані дані вказують на низький рівень психічного розвитку та у більшості випадків на рівень нижчий від середнього соціально-морального розвитку обстежуваного контингенту дітей з особливими потребами. Рівень психічного та соціально-емоційного розвитку дітей з особливими потребами вимагає диференційованого підходу в процесі фізичного виховання в умовах інклюзивної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | психічний розвиток | uk_UA |
dc.subject | соціально-емоційний розвиток | uk_UA |
dc.subject | дошкільний вік | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
dc.title | Аналіз психічного та соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку з особливими потребами | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Пасічник_Згоба_2018.pdf | 706.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.