Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24186
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАтаманюк, Дмитро-
dc.contributor.authorAtamaniuk, Dmytro-
dc.contributor.authorКафедра економіки та менеджменту-
dc.date.accessioned2020-02-03T10:02:00Z-
dc.date.available2020-02-03T10:02:00Z-
dc.date.issued2020-02-02-
dc.identifier.citationАтаманюк Д. В. Вступ. Сутність, мета і завдання маркетингового менеджменту соціально- культурної сфери : тема 2 / Атаманюк Д. В. - Львів, 2020. - 17 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24186-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкафедра економіки та менеджментуuk_UA
dc.subjectМенеджмент мистецтваuk_UA
dc.subjectвиди маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.titleВступ. Сутність, мета і завдання маркетингового менеджменту соціально- культурної сфери : тема 2uk_UA
dc.typeSynopsisuk_UA
Appears in Collections:Конспекти лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Т 8,9хОсновии маркет.pdf450.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.