Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24150
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Завидівська, Наталія | - |
dc.contributor.author | Завидівська, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-31T08:47:36Z | - |
dc.date.available | 2020-01-31T08:47:36Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Завидівська Н. І. Історичні передумови розвитку оздоровчих систем як засобу оптимізації здоров’язбережувального навчання студентів / Завидівська Н. Н., Завидівська О. І. // Інноваційна педагогіка. – 2019. – Вип. 17, т. 2. – С. 23–27. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24150 | - |
dc.description.abstract | Теоретично обґрунтовано історичні передумови розвитку оздоровчих систем як засобу оптимізації здоров’язбережувального навчання студентів. Здійснено історичний екскурс і проаналізовано закономірності розвитку систем оздоровлення. Виокремлено історичні віхи становлення оздоровчих систем та впливи на розвиток системи загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів. Виявлено основні аспекти оптимізації здоров’язбережувального навчання студентів на основі історичного аналізу. Декларовано, що ще на ранніх стадіях становлення людства оздоровчі заняття посідали значне місце в передаванні соціального досвіду одного покоління іншому, а система загальної фізкультурно-оздоровчої освіти залишалася важливим чинником формування особистості в дитячому та молодіжному середовищі на наступних етапах суспільного розвитку. Характерною рисою педагогічних ідей оздоровчих систем у процесі формування капіталу здоров’я молоді є можливість активізації їхньої здоров’язбережувальної діяльності на різних етапах життєвого розвитку.Зазначено, що реалізація фундаменталь- них оздоровчих систем у вищих навчальних закладах на сучасному етапі має забезпечити студентів необхідними здоров’язбережувальними знаннями з відповідним психофізіологічним інструментарієм і навичками їх практичного застосування, а також розвинути правильне логічне й інтуїтивне вміння вживати профілактичних, рекреаційних заходів для збереження власного здоров’я. Система оздоровлення має бути представлена як мінімальний, але досить відкритий і простий механізм, що відображає основні закономірності здоров’язбережувального навчання студентів. Результат використання такого підходу – компетентна в питаннях здоров’язбереження, розвинена, творча особистість майбутнього фахівця будь-якої сфери. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | оздоровчі системи | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | здоров’я | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальне навчання | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.title | Історичні передумови розвитку оздоровчих систем як засобу оптимізації здоров’язбережувального навчання студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zavydivska_Zavydivska_2019.pdf | 136.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.