Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24138
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сороколіт, Наталія | - |
dc.contributor.author | Sorokolit, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-30T12:11:01Z | - |
dc.date.available | 2020-01-30T12:11:01Z | - |
dc.date.issued | 2020-01-30 | - |
dc.identifier.citation | Сороколіт Н. Ставлення учителів фізичної культури до освітніх нововведень реформи "Нова українська школа" / Наталія Сороколіт // Спортивна наука України. - 2018. - № 6(88). - С. 53-59. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/852/821 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24138 | - |
dc.description.abstract | У статті окреслено ставлення учителів фізичної культури до запровадження освітньої реформи «Нова українська школа» в початкових класах закладу загальної середньої освіти. Зокрема, наведено та проаналізовано результати опитування 100 учителів фізичної культури: 16% – педагогів, що працюють до 10 років; 28% – від 11 до 20 років; 26% – від 21 до 30 років; 30% – 31 рік та більше. Мета – виявити ставлення учителів фізичної культури до запровадження освітніх реформ на сучасному етапі. Установлено позитивне ставлення до реформування освітньої галузі. Учителі фізичної культури підтримують освітні зміни, передбачені реформою під назвою «Нова українська школа». Висновки. Виявлено, що найвищий відсоток підтримки в учителів фізичної культури мають такі освітні зміни: свобода вибору (створення) навчальних програм – 82%; забезпечення різноманітних форм здобуття початкової освіти – 76%; навчання через діяльність та ігрові методи – 72%; незалежна сертифікація учителів – 70%. Середній рівень підтримки виявили учителі фізичної культури до таких освітніх реформ, як: інтегроване навчання – 56%; зміна структури школи – 54%; система дистанційного підвищення кваліфікації– 50%; децентралізація школи– 48%; 12-річний термін навчання – 44%; інклюзивне навчання – 34%. Низький рівень підтримки освітніх реформ отримано з лише вербального оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізичної культури (14%). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | освітні реформи | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | фахівці з фізичного виховання | uk_UA |
dc.title | Ставлення учителів фізичної культури до освітніх нововведень реформи "Нова українська школа" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
852-1717-1-SM (1).pdf | 786.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.