Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24125
Title: | Система оцінювання фізичної підготовленості і здоров’я школярів Угорщини |
Authors: | Гейці, С. Соловей, Алла Heitsi, S. Solovei, Alla |
Keywords: | оцінювання фізична підготовленість здоров‘я школярі |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Гейці С. Т. Система оцінювання фізичної підготовленості і здоров’я школярів Угорщини / Гейці С. Т., Соловей А. В. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : [зб. наук. пр.]. – Київ, 2019. – Вип. 5 К (113)19. – С. 60-64. |
Abstract: | Вивчення зарубіжного досвіду фізичного виховання може допомогти у вдосконаленні наявних підходів у тестуванні фізичної підготовленості населення України. Мета дослідження: проаналізувати систему оцінювання фізичної підготовленості і здоров‘я школярів в Угорщині. В Угорщині тестування рівня фізичної підготовленості та здоров‘я школярів має загальнодержавний характер. В угорській системі освіти обов‘язковим і єдиним методом оцінювання фізичної підготовленості і здоров‘я є Національний єдиний учнівський фітнес тест (NETFIT). За допомогою інноваційного програмного забезпечення результати тестувань вносяться до загальної бази даних. Відбувається систематизація і аналіз отриманих результатів, де статистичні дані поділені на різні рівні: державний, регіональний, обласний, районний, міський, шкільний. Даний підхід до оцінювання дозволяє отримати об‘єктивну оцінку рівня фізичної підготовленості та здоров‘я школярів на державному та регіональних рівнях, спостерігати динаміку змін, здійснювати стратегічне планування та впровадження заходів щодо здоров‘я та фізичної підготовленості школярів. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24125 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гейці_Соловей_2019.pdf | 784.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.