Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТимрук-Скоропад, Катерина-
dc.contributor.authorПавлова, Юлія-
dc.contributor.authorСидорик, Надія-
dc.contributor.authorTymruk-Skoropad, Kateryna-
dc.contributor.authorPavlova, Yuliia-
dc.contributor.authorSydoryk, Nadiia-
dc.date.accessioned2020-01-28T12:26:36Z-
dc.date.available2020-01-28T12:26:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТимрук-Скоропад К. Стратегія самоменеджменту у навчальних програмах для пацієнтів із хронічним обструктивним захворюванням легень / Катерина Тимрук-Скоропад, Юлія Павлова, Надія Сидорик // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2019. - № 6(74). - С. 6-24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24080-
dc.description.abstractМета сучасної терапії хронічного обструктивного захворювання легень (ХОЗЛ) – зменшити вираженість симптомів і попередити розвиток рецидивів загострення, зберегти легеневу функцію на оптимальному рівні та підвищити якість життя пацієнтів. Вирішенню перелічених проблем служить легенева реабілітація. Пошук ефективних шляхів надання освітнього компоненту, оцінювання впливу різних програм навчання та впровадження стратегії самоврядування продовжуються. Мета: проаналізувати сучасні підходи, переваги та недоліки освітніх програм з питань самоменеджменту осіб з ХОЗЛ та встановити роль фахівця фізичної терапії у їх забезпеченні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізичний терапевтuk_UA
dc.subjectфізична терапіяuk_UA
dc.subjectлегенева реабілітаціяuk_UA
dc.subjectХОЗЛuk_UA
dc.subjectхронічне обструктивне захворювання легеньuk_UA
dc.titleСтратегія самоменеджменту у навчальних програмах для пацієнтів із хронічним обструктивним захворюванням легеньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тимрук_Скоропад_2019.pdf519.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.