Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24044
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романчук, Ольга | - |
dc.contributor.author | Данилевич, Мирослава | - |
dc.contributor.author | Romanchuk, Olha | - |
dc.contributor.author | Danylevych, Myroslava | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-27T09:47:16Z | - |
dc.date.available | 2020-01-27T09:47:16Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Романчук О. Теоретичні основи формування готовності майбутніх фахівців із фізичного виховання та спорту до професійної діяльності / Ольга Романчук, Мирослава Данилевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. - 2019. - № 1(45). - С. 14–21. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24044 | - |
dc.description.abstract | Актуальність роботи зумовлена потребою чіткого розуміння та диференціації ключових понять і термінів для успішної практичної діяльності майбутніх фахівців із фізичного виховання й спорту. Мета статті – визначити теоретичні основи підготовки майбутніх фахівців із фізичного виховання та спорту до професійної діяльності. У ході дослідження передбачено виконання таких завдань: проаналізувати науково-методичну літературу з проблеми дослідження; вибрати та описати масив базових термінів, пов’язаних із підготовкою майбутніх фахівців із фізичного виховання й спорту до професійної діяльності. Для досягнення поставленої мети та виконання завдань дослідження використано комплекс методів дослідження, зокрема теоретичний аналіз, синтез, порівняння, систематизацію й узагальнення. Результати. На основі теоретичного аналізу та узагальнення даних енциклопедичної, довідкової й психолого-педагогічної літератури схарактеризовано основні поняття освітянської складової частини підготовки майбутніх фахівців із фізичного виховання та спорту до професійної діяльності. Зокрема, визначено сутність понять «заклад вищої освіти», «підготовка», «професійна підготовка», «професійна підготовка майбутніх фахівців із фізичного виховання й спорту», «професійна готовність», «готовність до діяльності», «готовність майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту до професійної діяльності». У роботі опираємося на інтегровані чи запропоновані іншими науковцями визначення ключових понять. «Вища фізкультурна освіта» – це цілеспрямоване формування знань, умінь і навичок для засвоєння соціального досвіду досягнення фізичної досконалості. «Підготовка» – це процес, результатом якого є готовність. «Готовність» розглядаємо як «цілісну інтегровану якість особистості, що характеризує її емоційно-когнітивну та вольову вибіркову прогнозуючу мобілізаційність у момент уключення в діяльність певної спрямованості. Під поняттям «готовність майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту до професійної діяльності» розуміємо комплекс необхідних знань, умінь і здібностей, сформованих у результаті виховання та професійної освіти, структурними компонентами якої виступає психологічна, фізична, теоретична та практична готовність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.title | Теоретичні основи формування готовності майбутніх фахівців із фізичного виховання та спорту до професійної діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Романчук_Данилевич_2019.pdf | 560.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.