Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24044
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманчук, Ольга-
dc.contributor.authorДанилевич, Мирослава-
dc.contributor.authorRomanchuk, Olha-
dc.contributor.authorDanylevych, Myroslava-
dc.date.accessioned2020-01-27T09:47:16Z-
dc.date.available2020-01-27T09:47:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРоманчук О. Теоретичні основи формування готовності майбутніх фахівців із фізичного виховання та спорту до професійної діяльності / Ольга Романчук, Мирослава Данилевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. - 2019. - № 1(45). - С. 14–21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24044-
dc.description.abstractАктуальність роботи зумовлена потребою чіткого розуміння та диференціації ключових понять і термінів для успішної практичної діяльності майбутніх фахівців із фізичного виховання й спорту. Мета статті – визначити теоретичні основи підготовки майбутніх фахівців із фізичного виховання та спорту до професійної діяльності. У ході дослідження передбачено виконання таких завдань: проаналізувати науково-методичну літературу з проблеми дослідження; вибрати та описати масив базових термінів, пов’язаних із підготовкою майбутніх фахівців із фізичного виховання й спорту до професійної діяльності. Для досягнення поставленої мети та виконання завдань дослідження використано комплекс методів дослідження, зокрема теоретичний аналіз, синтез, порівняння, систематизацію й узагальнення. Результати. На основі теоретичного аналізу та узагальнення даних енциклопедичної, довідкової й психолого-педагогічної літератури схарактеризовано основні поняття освітянської складової частини підготовки майбутніх фахівців із фізичного виховання та спорту до професійної діяльності. Зокрема, визначено сутність понять «заклад вищої освіти», «підготовка», «професійна підготовка», «професійна підготовка майбутніх фахівців із фізичного виховання й спорту», «професійна готовність», «готовність до діяльності», «готовність майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту до професійної діяльності». У роботі опираємося на інтегровані чи запропоновані іншими науковцями визначення ключових понять. «Вища фізкультурна освіта» – це цілеспрямоване формування знань, умінь і навичок для засвоєння соціального досвіду досягнення фізичної досконалості. «Підготовка» – це процес, результатом якого є готовність. «Готовність» розглядаємо як «цілісну інтегровану якість особистості, що характеризує її емоційно-когнітивну та вольову вибіркову прогнозуючу мобілізаційність у момент уключення в діяльність певної спрямованості. Під поняттям «готовність майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту до професійної діяльності» розуміємо комплекс необхідних знань, умінь і здібностей, сформованих у результаті виховання та професійної освіти, структурними компонентами якої виступає психологічна, фізична, теоретична та практична готовність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.titleТеоретичні основи формування готовності майбутніх фахівців із фізичного виховання та спорту до професійної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Романчук_Данилевич_2019.pdf560.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.