Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24036
Title: Smart Goal Setting in Physical Therapy
Authors: Герцик, Андрій
Hertsyk, Andrii
Keywords: subsystems of physical therapy
system resources
фізична реабілітація
Issue Date: 2016
Citation: Hertsyk A. Smart Goal Setting in Physical Therapy / Andrii Hertsyk // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. - Луцьк, 2016. - № 2(34). - С. 57-63.
Abstract: Topicality. SMART format has been a common method of setting goalsin the rehabilitation process. That is why the study of establishing SMART goals is included in the physical therapy curriculum. The experience demonstrates the need of simple and clear interpretation of SMART format to prepare physical therapists. Purpose. The purpose of this study was to analyze existing approaches of SMART goals formulations to choose one of the basic definitions of SMART format for educational needs and practice, and to offer a clear interpretation of selected definition. Method. Twenty different formulations of SMART format for general use and physical therapy were analyzed. The most common determinations have been identified and selected. Systemic analysis of definition combinations including links between them and the specific of physical therapy was performed. Results. In the selection of a SMARTformat the following problems were identified, such as the large number of options, the repetition of the definitions based on their content, contradiction and inaccuracy and different interpretation of the same definitions.
Description: Актуальність. SMART-формат – поширений метод постановки цілей у реабілітаційному процесі. Саме тому вивчення створення SMART-цілей входить у навчальну програму з фізичної реабілітації / терапії. Досвід показує необхідність простого й зрозумілого трактування SMARTформату для підготовки фізичних реабілітологів / терапевтів. Мета цього дослідження – аналіз відомих підходів до формулювання SMART-цілей для вибору одного з основних означень SMARTформату для освітніх потреб та практичної діяльності, а також чітке тлумачення вибраного означення. Методи. Проаналізовано 20 варіантів формулювання SMART-формату для універсального застосування та фізичної реабілітації / терапії. Виявлено та виокремлено найпоширеніші означення. Виконано системний аналіз комбінацій означень з урахуванням зв’язків між ними й особливостей фізичної терапії. Результати. У виборі SMART-формату виявлено такі проблеми, як велика кількість варіантів, повторення означень за змістом, суперечність і неточність, різне трактування однакових означень. Установлено основні вимоги до комбінації означень для встановлення SMART-цілей у фізичній реабілітації / терапії та виявлено особливості постановки цілей. Установлено, що вибір означень потрібно виконувати лише в певних комбінаціях з урахуванням трактування означень і зв’язків між ними. Для виконання завдання дослідження визначено системні ресурси, якими володіють фізичний реабілітолог / терапевт та пацієнт.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24036
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Герцик_2016.pdf363.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.