Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСупрун, М. О.-
dc.contributor.authorВисоцька, А. В.-
dc.contributor.authorГладченко, І. В.-
dc.contributor.authorSuprun, M. O.-
dc.contributor.authorVysotska, A. V.-
dc.contributor.authorHladchenko, I. V.-
dc.date.accessioned2019-11-14T12:53:31Z-
dc.date.available2019-11-14T12:53:31Z-
dc.date.issued2019-11-14-
dc.identifier.citationСупрун М. О. Соціалізація дитини з обмеженими розумовими можливостями в сучасному освітньому вимірі : навч. - метод. посіб. / М. О. Супрун, А. В. Висоцька, І. В. Гладченко. - Київ : Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2014. - 205 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23372-
dc.description.abstractУ навчально-методичному посібнику представлено авторський підхід стосовно розуміння проблем соціалізації та індивідуалізації дітей з обмеженими розумовими можливостями та сутнісні характеристики процесу їхнього соціального розвитку; узагальнено результати досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів з проблем соціального розвитку та формування особистості дітей з психофізичними порушеннями шляхом формування у них соціально-адаптивних умінь і навичок, життєвої і здоров'язбережувальних компетенцій; розглянуто умови, що сприяють соціалізації дітей, а також окремі причини соціальної дезадаптації; розкрито зв'язок процесу соціалізації, освітнього простору та соціокультурної ситуації, а також соціалізуючу функцію корекційно-освітнього простору як чинника соціального розвитку та становлення особистості учня з особливостями інтелектуального розвитку в умовах спеціальної установи; представлено способи організації та компоненти корекційно-освітнього середовища, в залежності від типу зв'язків і відносин, що становлять його структуру. Продукція забезпечує підвищення якості освіти, розширення можливостей навчання та виховання дітей з розумовою відсталістю та сприяє поліпшенню результатів діяльності педагогічного колективу освітніх установ. Адресовано науковцям, учителям, вихователям, психологам закладів спеціальної освіти, працівникам соціальної служби, студентам дефектологічних факультетів педагогічних університетів, аспірантам, всім, хто цікавиться проблемами соціалізації розумово відсталих дітейuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут спеціальної педагогіки НАПН Україниuk_UA
dc.subjectдіти з обмеженими розумовими можливостямиuk_UA
dc.subjectсоціалізація школярівuk_UA
dc.subjectресоціалізація підлітківuk_UA
dc.titleСоціалізація дитини з обмеженими розумовими можливостями в сучасному освітньому виміріuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Супрун Соціалізація дитини_2014.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.