Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22808
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Москаленко, Н. | - |
dc.contributor.author | Сороколіт, Наталія | - |
dc.contributor.author | Турчик, І. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-28T08:32:59Z | - |
dc.date.available | 2019-10-28T08:32:59Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Москаленко Н. В. Ключові компетентності у фізичному вихованні школярів в рамках реформи "Нова українська школа" / Москаленко Н. В., Сороколіт Н. С., Турчик І. Х. // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. пр. - Київ, 2019. - Вип. 5 (113). - С. 223-228. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22808 | - |
dc.description.abstract | В статті розкриваються питання реалізації ключових компетентностей у фізичному вихованні школярів. Мета статті: окреслити шляхи впровадження ключових компетентностей освітньої реформи “Нова українська школа” та виявити їх взаємозв’язок й взаємозалежність на одному предметі закладу загальної середньої освіти - “фізична культура”. Для розв’язання поставленої мети використовувалися такі методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення даних науково - методичної літератури й офіційних документів, методи порівняльно-педагогічних досліджень, емпіричні методи досліджень. Дане дослідження дозволило навести, розроблені нами способи реалізації кожної ключової компетентності під час проведення уроку фізичної культури та інших формах фізичного виховання. Акцентовано увагу на навчальних ресурсах, за допомогою яких можна впровадити кожну компетентність у практику закладів загальної середньої освіти на сучасному етапі. Аналіз науково-методичної та наукової літератури показав високий інтерес вітчизняних науковців до питань компетентнісного навчання школярів на сучасному етапі та формування ключових компетентностей освітньої реформи “Нова українська школа” під час вивчення предметів базового навчального плану Міністерства освіти та науки України. Встановлено, що кожна ключова компетентність освітньої реформи “Нова українська школа", може бути впровадження в практику фізичного виховання школярів як в урочній, так і позаурочній формах. Вважаємо, що шкільна дисципліна “фізична культура” може стати дієвим засобом різнобічного розвитку особистості учня, формування в дитини ключових компетентностей, а освітній процес з фізичного виховання повинен бути побудований таким чином, щоб дитина опинялася у ситуаціях, які сприяють їх формуванню. Усі зазначені компетентності є однаково важливими, вони переплітаються і поєднуються, можуть використовуватися у багатьох контекстах і різних комбінаціях у процесі фізичного виховання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | ключові компетентності | uk_UA |
dc.title | Ключові компетентності у фізичному вихованні школярів в рамках реформи "Нова українська школа" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Москаленко Н., Сороколіт Н., Турчик І. 2019.pdf | 153.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.