Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22478
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2019-10-16T10:31:11Z-
dc.date.available2019-10-16T10:31:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВовчанська О. М. Маркетингова ідентифікація детермінант впливу на світовий ринок нативної реклами / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Вчені записки Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - Київ, 2019. - Т. 30 (69), № 3. - С. 22-31.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22478-
dc.description.abstractЗа результатами маркетингових досліджень світового ринку нативної реклами визначено основні маркетингові детермінанти впливу на нього та перспективи розвитку. Встановлено характерні ознаки та низку переваг і недоліків нативної реклами. Наведено характеристику основних інтерактивних рекламних форматів. Показано, що однією з важливих сучасних тенденцій є формування світового ринку нативної реклами. Встановлено, що цей ринок формується доволі фрагментарно, не системно і не комплексно, хоча за досліджуваний період витрати на нативну рекламу у світі зросли майже удвічі. Здійснено маркетинговий аналіз регіональних сегментів світового ринку нативної реклами і встановлено, що найбільшу частку займають країни Північної Америки, Азіатсько-Тихоокеанського регіону та Західної Європи. Визначено країни-лідери щодо витрат на нативну рекламу у 2018 р. Наведено прогнози зростання світового ринку нативної реклами у 2020-2025 рр. Деталізовано чинники, що впливатимуть на перспективи розвитку світового ринку нативної реклами в індустрії 4.0. Виокремлено домінанти розвитку світового і українського ринку нативної реклами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectнативна рекламаuk_UA
dc.subjectформат нативної рекламиuk_UA
dc.subjectформат нативної рекламиuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectсвітовий ринок нативної рекламиuk_UA
dc.titleМаркетингова ідентифікація детермінант впливу на світовий ринок нативної рекламиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вовчанська О. М., Іванова Л. О.).pdf580.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.