Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22395
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боднарчук, Олена | - |
dc.contributor.author | Римар, Ольга | - |
dc.contributor.author | Петрина, Роман | - |
dc.contributor.author | Маланчук, Галина | - |
dc.contributor.author | Bodnarchuk, Olena | - |
dc.contributor.author | Rymar, Olha | - |
dc.contributor.author | Petryna, Roman | - |
dc.contributor.author | Malanchuk, Halyna | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-07T12:19:16Z | - |
dc.date.available | 2019-10-07T12:19:16Z | - |
dc.date.issued | 2019-10-07 | - |
dc.identifier.citation | Фізична культура і спосіб життя молодших школярів / Олена Боднарчук, Ольга Римар, Роман Петрина, Галина Маланчук // Вісник Прикарпатського університету. Серія : Фізична культура. - 2019. - Вип. 31. - С. 14-20. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22395 | - |
dc.description.abstract | Мета: виявити ставлення молодших школярів та їхніх батьків до фізичної культури, участь дітей у спортивних секціях та особливості проведення ними дозвілля. Методи. Для реалізації поставленої мети використовували теоретичний аналіз і узагальнення наукових джерел; соціологічні методи (анкетування, опитування) та методи математичної статистики. У дослідженні брали участь школярі та їх батьки з чотирьох закладів середньої освіти, м. Львова (163 учні 1-4-х класів та їхні батьки). Результати. Виявлено, що тільки третина учнів (32,5%) відвідують спортивні секції. Більшість із опитаних дітей, які відвідують спортивні секції займаються хореографічними видами рухової активності: танцями (19,4%), спортивною, художньою, корегуючою гімнастикою та балетом (5,8%), боротьбою карате (4,2%). Секції з плавання відвідують 1,6%, теніс 0,8%, бойовий гопак 0,7% опитаних учнів. Одним із найпопулярніших видів рухової активності дітей під час дозвілля є футбол - 17,8%, що ймовірно, пояснюється великою популярністю цього виду спорту в суспільстві. Щодо інших видів активного проведення дозвілля, то виявлені такі пріоритети: 9,3% дітей віддають перевагу плаванню; 10,2% — гімнастиці і балету; 7,3% — боротьбі карате; 8,0% баскетболу і волейболу і тільки 4,2% легкій атлетиці'. Висновок. Встановлено, що абсолютна більшість батьків та їхніх дітей вважають заняття фізичною культурою корисними для здоров’я. Однак тільки третина учнів (32,5%) відвідують спортивні секції. Діти які не охоплені заняттями в секціях бажають займатися танцями, футболом, плаванням та іншими видами. Виявлено сукупність факторів, які перешкоджають батькам залучати дітей до занять фізичними і спортивними вправами, а саме: неможливість супроводу дітей на заняття спортом, брак часу, відсутність бажання. Встановлено, що заняття спортом не є пріоритетною формою проведення дозвілля молодших школярів, а особистий приклад більшості батьків вважається лише частково дієвим засобом залучення дітей до систематичних занять фізичними і спортивними вправами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | учні молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.subject | спосіб життя | uk_UA |
dc.title | Фізична культура і спосіб життя молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
О. Боднарчук, О. Римар, Р. Петрина, Г. Маланчук.pdf | 561.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.