Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2186
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСитник, Роман-
dc.date.accessioned2015-06-12T07:23:37Z-
dc.date.available2015-06-12T07:23:37Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСитник Р. Шляхи використання музичного супроводу на уроках фізичної культури / Роман Ситник // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Л., 2009. - Вип. 13, т. 2. - С. 161 - 165.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2186-
dc.description.abstractВ статті розглянуті теоретичні аспекти щодо застосування музичного супроводу на уроці фізичної культури, позитивного її впливу на психофізіологічний розвиток та емоційний стан. Результати анкетування вказують на бажання дітей займатися під популярну і рок-музику. Для запобігання підвищеної збудливості та агресивності слід правильно дотримуватись гучності та тривалості звучання музики, яка сприятиме підвищенню мотивації до уроку фізичної культури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectуроки фізичної культуриuk_UA
dc.subjectмузикаuk_UA
dc.titleШляхи використання музичного супроводу на уроках фізичної культуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Sytnyk_54.pdf258.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.