Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2107
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛіпартеліані, Василь-
dc.date.accessioned2015-06-09T07:55:40Z-
dc.date.available2015-06-09T07:55:40Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЛіпартеліані В. Зовнішні комунікації як провідний фактор успішності професійного футбольного клубу / Василь Ліпартеліані // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Л., 2009. - Вип. 13, т. 1. - С. 179 - 184.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/2107-
dc.description.abstractУ сучасному футбольному господарстві України поступово складається нова глобалізована ринкова економіка. Діяльність професійних футбольних клубів супроводжується ускладненими комунікаціями та зростаючим обміном інформацією. В умовах глобалізації світової економіки зовнішнє середовище здійснює все більшу значущий вплив на успішність їх діяльності. Тому недоліки у комунікаційних процесах у сфері соціально-економічної та суспільної діяльності мають значні негативні наслідки. У статті проаналізована система зовнішніх комунікацій та якісні показники популярних телевізійних трансляцій професійних футбольних клубів за допомогою ТВ - рейтингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзовнішня комунікаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійні футбольні клубиuk_UA
dc.subjectчемпіонат Україниuk_UA
dc.subjectфутболuk_UA
dc.titleЗовнішні комунікації як провідний фактор успішності професійного футбольного клубуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Liparteliani_911.pdf194.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.