Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorВовчанська, О.-
dc.contributor.authorVovchanska, O.-
dc.date.accessioned2019-04-19T09:47:39Z-
dc.date.available2019-04-19T09:47:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Стратегія руху в майбутнє: значення лояльності до клієнтів у ресторанному бізнесі / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф. ( 19–20 жовтня 2018 р., м. Львів). – Львів, 2018. – С. 9–13.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20694-
dc.description.abstractРесторанний бізнес в Україні постійно і швидко розвивається, відкриваються нові заклади, які конкурують за вигіднішу позицію на ринку, найперспективніші його сегменти, пошук нових клієнтів та утримання вже постійних. В умовах посиленої конкуренції, а також підвищення вимог споживачів важливого значення набувають методи і способи залучення та утримання клієнтів підприємств ресторанного господарства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстратегія рухуuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectклієнтиuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.titleСтратегія руху в майбутнє : значення лояльності до клієнтів у ресторанному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л. Стратегія....pdf194.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.