Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20688
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, О.-
dc.contributor.authorVovchanska, O.-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorДайновський, Ю.-
dc.contributor.authorDainovskyi, Yu.-
dc.date.accessioned2019-04-19T08:33:31Z-
dc.date.available2019-04-19T08:33:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВовчанська О. М. Виставково-ярмаркові заходи як складові інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова, Ю. А. Дайновський // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - Хмельницький, 2018. - № 5(2). - С. 40-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20688-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості проведення виставок та ярмарок як складових інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг. Висвітлено функціональну роль та значення провідних міжнародних туристичних зиставок та туристичних виставок, які проводяться в Україні. Проаналізовано чинники розвитку виставково-ярмаркових заходів як комунікативного інструменту маркетингу в сфері туристичних послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвиставково - ярмаркові заходиuk_UA
dc.subjectскладова частинаuk_UA
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectринок туристичних послугuk_UA
dc.subjectміжнародні туристичні виставкиuk_UA
dc.titleВиставково-ярмаркові заходи як складові інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку туристичних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вовчанська О. Виставково....pdf728.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.