Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2019-04-19T07:13:20Z-
dc.date.available2019-04-19T07:13:20Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationІванова Л. Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства / Л. О. Іванова // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. - С. 50-56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20674-
dc.description.abstractЗа результатами здійснених комплексних маркетингових досліджень висвітлено проблеми якості надання основних та додаткових послуг підприємств готельного господарства України, окреслено засади формування маркетингової стратегії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectроль якостіuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectготельне господарствоuk_UA
dc.subjectнадання послугuk_UA
dc.titleРоль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л. Маркетинг в Укр....pdf514.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.