Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВісковатова, Т. П.-
dc.contributor.authorViskovatova, T. P.-
dc.date.accessioned2019-04-11T11:03:35Z-
dc.date.available2019-04-11T11:03:35Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationВісковатова Т. П. Розвиток уяви в урочний та позаурочний час у дітей із затримкою психічного розвитку : метод. рек. / Т. П. Вісковатова. - Одеса : ПНЦ АПН України, 2003. - 55 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20442-
dc.description.abstractДеякі труднощі сприйняття дітьми навчального матеріалу пов'язані з несформованістю пізнавальної сфери, зокрема процесів уяви. Це особливо проявляється в дітей із затримкою психічного розвитку. У пропонованих методичних рекомендаціях даються теоретичні положення про значення процесів уяви для становлення особистості молодшого школяра, наводяться приклади конкретних тем розвитку відтворювальної і творчої уяви в урочний та позаурочний час за предметом " Математика" в першому та другому класах з трирічним терміном навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПНЦ АПН Україниuk_UA
dc.subjectдіти із затримкою психічного розвиткуuk_UA
dc.subjectрозвиток уявиuk_UA
dc.subjectурочний часuk_UA
dc.subjectпозаурочний часuk_UA
dc.titleРозвиток уяви в урочний та позаурочний час у дітей із затримкою психічного розвиткуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Методичні рекомендації, вказівки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісковатова Т..pdf9.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.