Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоднар, Іванна-
dc.contributor.authorBodnar, Ivanna-
dc.date.accessioned2019-02-27T12:28:05Z-
dc.date.available2019-02-27T12:28:05Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБоднар І. Показники ставлення школярів до фізичного виховання, детерміновані демографічними та медичними даними / Іванна Боднар // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання і спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Львів, 2016. - Вип. 20, т. 1/2. - С. 190 - 196.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18473-
dc.description.abstractХарактер дозвілля визначає вектор розвитку особистості. Значущість фізичного виховання на дозвіллі для школярів дасть змогу спрогнозувати напрямок розвитку суспільства. Опитано 1017 учнів середнього шкільного віку. Мета – з’ясувати показники ставлення школярів середнього шкільного віку до фізичного виховання, які визначаються демографічними і медичними даними. Підтверджено, що окремі показники ставлення школярів середнього шкільного віку до фізичного виховання, детерміновані статтю і віком (захоплення на дозвіллі, любов до уроків ФК, ставлення до оцінювання на уроці ФК, відвідуваність спортивних секцій, улюблені засоби і форми ФВ, мотиви, які спонукають і причини, що перешкоджають участі в заняттях). Виявлено, що ступінь відхилень у стані здоров’я великою мірою визначає ставлення до фізичного виховання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.titleПоказники ставлення школярів до фізичного виховання, детерміновані демографічними та медичними данимиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Боднар Іванна.pdf480.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.