Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17583
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ріпак, Мар'яна | - |
dc.contributor.author | Мартин, Петро | - |
dc.contributor.author | Ріпак, Ігор | - |
dc.contributor.author | Ripak, Mariana | - |
dc.contributor.author | Martyn, Petro | - |
dc.contributor.author | Ripak, Ihor | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-12T09:19:58Z | - |
dc.date.available | 2019-02-12T09:19:58Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Ріпак М. Вплив особистості вчителя на залучення школярів до занять фізичними вправами у вільний від навчання час / Мар'яна Ріпак, Петро Мартин, Ігор Ріпак // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини. - Львів, 2011. - Вип. 15, т. 2. - С. 217- 221. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17583 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано вплив особистості вчителя на залучення школярів до занять фізичними вправами у вільний від навчання час. Висвітлено роль педагогічного колективу у формуванні в учнів потреби у зміцненні здоров’я засобами фізичної культури. З’ясовано, які чинники, на думку педагогічного колективу, впливають на активність учнів у заняттях фізичною культурою і спортом у вільний від навчання час. Встановлено, як педагогічні працівники впливають на залучення учнів до цих занять. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК | uk_UA |
dc.subject | учитель | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | жінки-учителі | uk_UA |
dc.title | Вплив особистості вчителя на залучення школярів до занять фізичними вправами у вільний від навчання час | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ріпак_21.pdf | 145.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.