Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1745
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коцур, Надія | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-29T12:37:39Z | - |
dc.date.available | 2015-04-29T12:37:39Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Коцур Н. Гармонійність фізичного та розумового розвитку молодших школярів шляхом оптимізації фізичного виховання / Надія Коцур // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2010. - Вип. 14, т. 2. - С. 118 - 123. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1745 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються питання гармонізації фізичного та розумового розвитку молодших школярів: проаналізовано рівень їх фізичного та моторного розвитку, показано взаємозв’язок успішності із рівнем фізичного розвитку. Для забезпечення гармонійного фізичного й інтелектуального розвитку молодших школярів запропоновано шляхи оптимізації фізичного виховання. Серед засобів активізації рухового режиму, поліпшення показників моторного розвитку і пізнавальних здібностей, оздоровлення молодших школярів особливе місце в системі фізичного виховання повинно бути відведено особистісно-орієнтованому підходу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | фізичний розвиток | uk_UA |
dc.subject | моторний розвиток | uk_UA |
dc.subject | успішність | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | рухова активність | uk_UA |
dc.title | Гармонійність фізичного та розумового розвитку молодших школярів шляхом оптимізації фізичного виховання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Коцур_50.pdf | 153.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.